Vanliga frågor & funderingar
Våra uppgifter kommer från Transportstyrelsens Trafikregister.
Vill du inte längre få erbjudanden från oss kan du anmäla om en reklamspärr direkt till vår kundtjänst.
Vill du inte längre få erbjudanden från oss kan du anmäla om en reklamspärr. En anmälan om reklamspärr kan göras direkt till vår kundtjänst.
Eftersom att våra garantier är direkt kopplade till ditt fordon så kan det vara bra att dubbelkolla så det nya fordonet omfattas utav våra garantivillkor. Då måste en ny garanti tecknas och kan enkelt göras på våran hemsida eller ringa in till kundtjänst. Fordonet behöver uppfylla ett antal kriterier och vi rekommenderar dig att läsa garantivillkoret för fullständig information.
Eftersom garantin är kopplad direkt till ditt fordon så ber vi dig att återkoppla till kundtjänst snarast möjligt.
Om du har förvärvat vår fordonsgaranti men ångrat ditt köp inom 14 dagar och önskar häva det, vänligen tryck på vår ångerblankett och följ instruktionerna.
